REALIZACJA PROCESU SPFRZEDAŻY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI ORAZ WYMAGANIAMI WEWNĘTRZNYMI W ZAKRESIE M.IN. REJESTRACJI I OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIA DOKUMENTACJI HANDLOWEJ - W TYM FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, DOKUMENTÓW WYSYŁKOWYCH, DOKUMENTÓW EKSPORTOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI, OBSŁUGA OPERACYJNA PRZYDZIELONYCH KLIENTÓW, KOORDYNOWANIE WYSYŁEK TOWARÓW POMIĘDZY KLIENTAMI, BIUREM LOGISTYKI I WYDZIAŁAMI PRODUKCYJNYMI, PRZEGLĄD ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, ANALIZA MOŻLIWOŚCI REALIZACYJNYCH, OFERTOWANIE KLIENTÓW, UDZIAŁ W OPRACOWYWANU UMÓW/KONTRAKTÓW (W TYM KONTRAKTÓW TWORZONYCH SYSTEMOWO - SAP), MONITOROWANIE LIMITÓW KREDYTOWYCH I SPŁYWU NALEŻNOŚCI PO PRZYPISANYCH KLIENTÓW
Wymagania inne:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE KIERUNKI: HANDEL ZAGRANICZNY, MARKETING I ZARZĄDZANIE, EKONOMIA, ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (KOMUNIKACJA W MOWIE I PIŚMIE, PRACA Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI), OBSŁUGA KOMPUTERA I PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW MS WORD, EXCEL